Velesické texty mimo knihy Velesa - ako písali rosi?

O existencii starovekých slovanských štátov a zväzov na mnoho tisícročí pred Kristom, vytvorených na duchovných princípoch a zákonoch Prav, Javi, Navi, duchovných slovanských učiteľov - Rachmanami a Volchvami

Jaks Peruň Magog ( Janko ) Slovieni

Nie je to tak dávno, čo sa na internete objavili fotografie rodinných relikvií - kovových výrobkov slovanského obdobia, v ktorom Velesovický, „kurzívny“ štýl typický pre dosky Velesovej knihy, bol vyrezaný z názvu starovekého slovanského štátu ROS.

Výskumní pracovníci sa domnievajú, že prítomnosť takýchto artefaktov je nezvratným dôkazom existencie starodávneho štátu Ruska v centrálnom slovanskom regióne Visla - Dneprovsky.

Publikácie na túto tému tiež poukázali na zvláštnosti uvedeného listu Velesovica, ktorý urobil sakrálnym. Najdôležitejšie bolo dodržiavanie dvoch hlavných pravidiel:

  • iba jeden samostatný znak (znak) musí zodpovedať samostatnému zvuku!
  • jedno písmeno (znak) musí zodpovedať iba jednému zvuku!

To znamená, že hlavnou podmienkou sakrálnosti listu bola jedinečnosť prenosu alfanumerických informácií. Vo velesovici alebo v hrubej abecede, ako v dnešnom ukrajinskom jazyku, zvuky a písmená boli jasne zviazané k sebe navzájom, s podmienkou, že je dodržaný hlavný princíp - ako sa píše, tak sa hovorí.

Práve toto umožnilo starým Slovanom-Rusom a ich duchovným Otcom, rachmatom a volchvov, tisíce rokov používať jedinečnú velesovicu na posvätné kódovanie posvätných textov, na vytváranie slov, na vytváranie špeciálnych skratkových slov s hlbokým duchovným významom, zoskupujúc prvé písmená použitých slov.

Princípy sakrálneho písania sú dobre ilustrované posvätným nápisom na tanieri vo forme kruhu, ktorý sa nachádza niekde v regióne Volyň, kde skratka velesovice uvádza - СВРГІЄОЦЬ.

Podľa odborníkov v Rusku, teraz ukrajinskej, môže fráza znieť ako *СВАРОГ І Є ОТЕЦЬ* (Svarog a je otcom), kde slová Svarog a Otec sú tiež skratkami s hlbokým duchovným významom.

Nápis na prsteni jasne dodržiava základné princípy sakrálneho písania a ukazuje, čo bolo písmeno velesovice „O“ v staroveku a ako zostalo až do vzniku byzantských mníchov v 9. storočí. n. e. komplexné, a teda nie sakrálnej, cyrilike. V novom modely bol prastarý znak umelo „rozšírený“ zvuk na tri zvuky, „O“, „OAK“, „U“, ktoré zavádzali takúto interpretáciu Slovanom a neslovanom regiónu!

V regióne Horného Volhy v 15. a 16. storočí zvuk „U“ začal dominovať v cyrilike. Preto sa nápis ROS v tom čase stal vyslovovaný výlučne ako RUS a zároveň stratil všetok posvätný význam.

Existuje ďalšie potvrdenie.

Jednoznačnosť čítania písmena velesovice „O“, oválu s dvoma čiarami nahor, sa stáva zrozumiteľnou pri čítaní ďalšieho starovekého nápisu velesovice na tanieri zložitého tvaru, ktorý je podľa výskumníkov symbolom Trojana a znakom mesta Surenzh (Surenzh).

Na štítku, na vrchu trojuholníkového obrazu, je nápis - СОУРЄНЖ, skratka, kde sú písmená velesovice „O“ a „U“ vedľa seba. 

Vychádzajúc zo sakrálnosti Velesovice, je celkom zrejmé, ktoré znamenie vyjadruje zvuk „O“, a ktoré znie „U“ a je celkom jasné, prečo písmeno velesovice „O“ nemôže byť ani podivným „OUK“, ani písmenom „U“.

Štyri fotografie starých rodinných relikvií, ktoré sa nedávno objavili na internete, iba potvrdzujú zistenia výskumníkov.

Nápisy na nich naznačujú, že písmeno „O“ (v starodávnych Velesoviciach, ovál s dvoma koncami) znie výlučne ako zvuk „O“. A potom by nemohli byť žiadne iné čítania!

Preto je zmysluplné vyjadriť sa k novým zaujímavým fotografiám a pokúsiť sa dešifrovať ruský text velesovice umiestnený na artefaktoch nápisov vzťahujúcich sa na koniec tisícročí pred naším letopočtom. e. - uprostred 1 000 n. e.

Na prvej fotografii vidíme štítok, na ktorom je text vyrezaný v podobe dvoch skratiek velesovíc, znejúcich ako СВРГІЄОЦЬ и СОУРЄНЖ. Na pravej a ľavej strane textu sú svargy a pod textom je na koncoch rovnostranný kríž s kruhovými zahĺbeniami.

Nad textom sú vyrezané dva otvory, pravdepodobne na upevnenie dosky.

Text, podľa typológie postáv, je úplne identický s textami artefaktov, ktoré boli predtým publikované na internete. Vyzerá to, že bol vyrezaný, aj keď sú možné aj iné techniky navlečenia. Podľa odborníkov majú subjekty s takýmito nápismi aspoň 2,3-1,5 tisíc rokov, čo svedčí o ich jedinečnosti pre slovanský svet!

Koniec koncov, sú jasné príklady dokirillichnogo listov, ktoré existovali tisíce rokov pred novou éru!

Zvláštnosťou nápisov na paneli je, že dve sakrálne skratky, ktoré sa predtým našli samostatne, СВРГІЄОЦЬ и СОУРЄНЖ, sú umiestnené vedľa seba, na jednom predmete, čo naznačuje ich hlboké sakrálne spojenie.

Vychádzajúc z výkladu prvej skratky, ktorá znie ako СВАРОГ І Є ОТЕЦЬ, sú vedci presvedčení o nasledujúcom ruskom alebo ukrajinskom čítaní druhej skratky: СОУРЄНЖСВЯТІСТЬ ОТЦЯ У РІВНЯХ Є НАРОДУ ЖИВОГО

To znamená, že horný nápis nám prezrádza meno Otca Rusov - Svarog!

 

Druhým nápisom sa zároveň hovorí: Svätosť Otca je zastúpená na duchovných úrovniach živých ľudí (žijúcich - to znamená, že prijímame od Otca, ktorého žijem, energie a oblasti života!). Preto, ľudia, ktorí uctievajú Pravidlo - živí ľudia! Tieto zistenia sú podporené fotografiou druhého dedičstva.

Na doske, takmer trojuholníkového tvaru, kde sú v hornej časti umiestnené otvory na upevnenie, sú v ráme vyrezané tri sakrálne frázy, ktoré sú podávané vo forme vyrezaných zvlnených oblúkov. Skratkové frázy odrážajú význam predtým rozlúštených nápisov, hoci majú určité rozdiely.

Celý nápis znie takto - СЕБОГЪ СВАРОГЪ ІЄОТЕЦЬНАШЪ.

V ruštine alebo ukrajinčine je možné tento text vysloviť takto: СЄ БОГ СВАРОГ І Є ОТЕЦЬ НАШ (v ruštine - JE TO BOH SVAROG A JE OTEC NÁŠ).

Toto však nie je úplne konečné vysvetlenie.

Text má niektoré zvláštnosti - v ňom každý riadok končí tvrdým znakom (tvrdé označenie v ukrajinskom jazyku je teraz nahradené apostrofom).

Podľa výskumníkov tvrdé označenie (Ъ) vo Velesovi nie je znakom. Je to prvok naznačujúci príslušnosť k najvyšším duchovným úrovniam vlády. Je to grafická značka pre vyššie duchovné kategórie, ktorých použitie pri hláskovaní slov bolo prísne regulované zákonmi Pravidla a Rachmanami a Volchvami.

To znamená, že máme pred sebou symbol najvyššieho stupňa duchovného naplnenia, duchovnej svätosti (Ъ), ktorej používanie malo byť dosiahnuté.

 

Ale najzaujímavejšie je nápis na treťom štítku, ktorý má komplexný bohatý vzor.

Na ňom sú vytesané už známe skratky. Existujú však výrazné rozdiely. Nápis na tanieri hovorí o najdôležitejšej veci pre ľudí - že Svarog je Stvoriteľom (Vesmíru, svetlého Irija, Pravi, Navi, Slavi, atď.).

Text je umiestnený vo forme dvoch línií a je položený na komplexný tkaný vzor na spodku a na vyrazených oblúkoch na vrchu. Informuje: СЄБОГЪСВАРЪГЪ ІЄТВАРИЦЬАРТА.

V Rosko a ukrajinčine môže celá fráza znieť takto - СЕ БОГ СВАРОГ І Є ТВОРИ(Е)ЦЬ АРТА (v ruštine to je Boh svarog a je tvorcom Arta).

Ale nielen vyhlásenie, že Svarog je Stvoriteľom, odlišuje tretiu tabuľku od predchádzajúcich. Na tanieri je ďalšie slovo - ARTA.

Výskumní pracovníci sa domnievajú, že ARTA je mesto predchodcu Surenža, hlavného mesta starovekého slovanského štátu. ARTA bola hlavným mestom ešte staršej Artánii, s najväčšou pravdepodobnosťou ІІ - BC tisíc pred nl. Oe., Až do obliehania a zničenia mesta Gótmi v 6. storočí. BC. e. Ale to nie je všetko.

Výskumní pracovníci tvrdia, že slovo ARTA je tiež sakrálnou skratkou, ktorá v ruskom a ukrajinskom jazyku označuje nasledovné: АТМАН (дух) РІВНЯ ТВОРЦЯ АТМАНУ (духу) (v ruštine - DUC-h ÚROVNE TVORCA DUCHA).

 

Potvrdením dôležitosti konceptu ARTA je fotografia štvrtej ružovej relikvie. Je to okrúhly amulet s vystrihnutým slovom ARTA.

Aké závery možno urobiť na základe toho, čo vidíme? Čo hovoria fotografie najzaujímavejších rodinných relikvií? Hovoria, že:

  • O existencii starodávneho obdobia najstaršej slovanskej, ramchato-volchvovej, pravodlávnej kultúry v stredoslovanskom regióne, zničenej modernými civilizáciami - špeciálna duchovná komunita, ktorá sa objavila mnoho tisíc rokov pred vznikom existujúcich svetových náboženstiev;
  • Existencia starovekého slovanského písma, ktoré mali všetky znaky posvätnosti a skrátenosti, má vplyv na slovanskú duchovnosť a pohľad na svet získal hodnotu úrovne najstarších slovanských štátov po mnoho tisíc rokov pred byzantskou cyrilikou, je to nástroj pre tvorbu slovanských slov a posvätné koncepty slovanských otcov - Rachmanami a Volchvovia;
  • O vysokých technologických úspechoch Slovanov pri práci s kovmi, o kultúre spracovania kovových výrobkov, o klenotníckej zručnosti slovanských remeselníkov umiestniť texty na malé dosky a prívesky;
  • O existencii starovekých slovanských štátov a zväzov na mnoho tisícročí pred Kristom, vytvorených na duchovných princípoch a zákonoch Prav, Javi, Navi, duchovných slovanských učiteľov - Rachmanami a Volchvami.

A konečne ...

Najväčšia vďačnosť tým strážcom jedinečného dedičstva, ktorí napriek aktívnej tisícročnej vojne s celým slovanským a starodávnym pravoslávnym v nútenom ukončení systému Rachmano-volchvovom systému v 17. a 18. storočí zachránili pamiatky veľkých pradedkov a poskytli fotografie rodinných pamiatok pre širokú vedeckú analýzu a štúdium!

Súvisiace

Komentáre

comments powered by Disqus